8.4.11

Nisan 2011 - 152. Sayı






Gün Zileli: “Türkiye’nin Pravda’sı Taraf’tır.” - Röp. Levent Orhan

Vicdani redçi Halil Savda, cezaevine girmeden evvel yeniHarman'dan selam ediyor:


“Emrediyorum, Sev…”

Bombaların, nükleerin gölgesinde Fikret Başkaya konuşuyor: 


“Emperyalizm savaşsız, hegemonya düşmansız yapamaz” 
- Röp. Mesud Ata



Mîraz Rûspî, Diyarbakır Newroz'unu izledi: “Değişimin ve Direnişin Büyüyen Ateşi”



Sevan Nişanyan: “‘Madem ki Ermeniyim, istemeden vermeliyim’ diye düşündüm, verdim.” - Röp: Kadir Sarıkaya



Bülent Arınç'ın geçen ay hedef gösterdiği Atılım ve Azadiya Welat editörleri baskı(n)ları yeniHarman'a değerlendirdi...


Ezgi Aksoy, 'Popüler Kült' yazılarına devam ediyor: “Felaket ve Kıyamet Online” 



Eser Kaya Özgür Gündem'in hiykesini, Press'i yazdı: “Kurşun gerçeği öldüremez”



Levent Orhan yazıyor: “Eyvah! İmam Osurdu”



Hakkı Taşdemir, Libya önüyle arkasıyla Libya dinamiklerini seriyor:
“Kurdun Suyunu Kim Bulandırdı?”



Timur Danış sırt çantasını hazırlıyor: "Atoma Karşı Akkuyu’ya Git"



“Yalan”- Remzi Gürkan



Emine Yöney'den yemek tarifi: “‘Domino etkisi’ mönüsünün ana yemeği: Soros Beğendi”



Ömer Gamyükü: “Ben Sende Tutuklu Kaldım”



Mahmut Çebi ve Cahit Kızıl: Gündemi Kaşıyan Adamlar


Ata Erad, İran'dan: Tahran’da ‘Fecr Tiyatro Festivali’ ve Türk sanatçılar…



“NATO ve Büyük Ortadoğu Projesi” - Filiz Elasu



“Ne O Liberalizm?” - Fahrettin Ege



“Şehir Fırsatlarında yeniHarman Dergisi Çok Daha Ucuz!” - Tanla Sılay



“Gündüz Kuşağı Çılgınlıkları - Tam Gaz” - Melis Tükel Sünbül



“Gerçeğin Çölü” - Serhat Elfun Demirkol