4.9.09

yeniHarman Twitter'da


Twitter alemine yeniHarman da daldı, Gürkan Haydar Kılıçarslan ise Twitter'a ateş püskürdü!

https://twitter.com/yeniharmandergi

GHK, Twitter için ne dedi:
Ögrendigime gore twitter'a bilmemkaç karakterden fazla yazı da yazılamamaktadır. Bu da GHK'nın dişinin kovuguna bile yetmez. Bu twitter'ın emperyalizmin yeni bir oyunu oldugunu dusunuyorum. Zaten zar zor okuyan dünya internet halklarını okumaktan tamamen kopartmaya calışan bir karanlık zihniyetin son numarası olarak dusunuyorum.

Facebook mis gibidir. istersen ansiklopedi yaz ne yazsan kabul etmektedir. Herseye ragmen twitter'i kullanmaya baslarsa GHK "Kuran'ın bile hediyesi şu kadar lira, GHK yazıları da bu kadar lira, ütopya henuz çok uzakta ; sen de yaz sen de sat kardesim ; yazılarımı internetten bedavaya indirenlerin alnını karışlarım ; şu anda Tayyip Bey kardeşim ile iftardayım, sigara paketimi çekiştiriyor, alamadı, aldı, geri aldım, korumalar ustume çullandı, paketi kurtardım dostlar, aha yine gitti elimden, dur bi dakka kardesim bari bitireyim o paketi, Allah senin, aha kaptım, dostlar Tayyip Bey'in güneş gözlüğü bende artık; rahat dur Oray, masa orada ; "slm Serdar asl " gibi notlar esliginde kullanacaktır.